واگذاری عاملیت مالی بخشی از منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به صندوق؛ به عنوان اولین واحد دانشگاهی

  • خانه
  • اخبار
  • واگذاری عاملیت مالی بخشی از منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به صندوق؛ به عنوان اولین واحد دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، اولین قراداد عاملیت مالی میان صندوق و واحدهای استانی به منظور مدیریت وجوه جاری واحدهای دانشگاهی با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر نسبت به سپرده بانکی و ارائه ضمانت‌نامه قراردادهای برون‌دانشگاهی و تحقق اهداف کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای؛ توسط دانشگاه آزاد اسلامی یزد به عنوان اولین استان در میان 31 استان کشور، به منظور تحقق اهداف مورد نظر اجرایی شد.

این قرارداد که اولین مورد از اعتماد واحدهای دانشگاهی در کشور به صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به منظور مدیریت وجوه می‌باشد، از دستاوردهای عینی و قطعی سفرهای استانی مدیران صندوق و حسن اعتماد هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به تیم جوان صندوق می‌باشد.

لازم به ذکر است که این قرارداد در هفته آخر اسفند سال 1400 منعقد گردید و با واریز وجوه مدنظر از طرف دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در هفته اول اردیبهشت امسال، رسما اجرایی و عملیاتی گردید.

اعطای سود بیشتر در مقایسه با حساب‌های کوتاه‌مدت بانکی و ارائه بسیار سهل ضمانت‌نامه‌های درخواستی واحدهای دانشگاهی، دو مزیت اصلی این مدل از قرارداد برای تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور می‌باشد.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید