اعلام نتایج سومین فراخوان حمایتی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

  • خانه
  • اخبار
  • اعلام نتایج سومین فراخوان حمایتی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی؛ عصر روز سه شنبه مورخ  هفدهم اسفندماه 1400 آیین اختتامیه فراخوان سوم حمایت از شرکت‌های زیست‌بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در محل این صندوق برگزار گردید.

فراخوان سوم در قالب ارائه خدمت سرمایه‌گذاری از جنس مشارکت مدنی در پروژه‌های فناورانه بوده که از تاریخ 7 دی‌ماه اعلان عمومی گردید.

در این فراخوان که اولین فراخوان سرمایه‌گذاری در قالب مشارکت مدنی در دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد منابعی به ارزش 15میلیارد ریال اعتبار نقدی و 65میلیارد ریال اعتبار غیرنقدی در قالب ضمانت‌نامه تامین اعتبار گردید.

مهلت ارسال طرح در این فراخوان تا 27 دی‌ماه بود که تا 9 بهمن تمدید گردید. نهایتا از مجموع 24 طرح واصله از  6استان کشور؛ پس از غربالگری اولیه و با جمع‌بندی کمیته ارزیابی فنی و اقتصادی صندوق، مدیران دو شرکت برتر این فراخوان برای دریافت منابع نقدی و غیر نقدی در دفتر صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی حضور پیدا کردند و پس از گفتگویی کوتاه با آقای مهندس غلامزاده مدیرعامل صندوق، ضمن انعقاد قراداد مشارکت مدنی از تسهیلات این فراخوان بهره‌مند گردیدند.

دو شرکت برتر این فراخوان به شرح زیر معرفی می‌گردند:

  1. شرکت برتر در بخش مشارکت نقدی: شرکت فناور نانو پژوهش مرکزی، مبلغ سرمایه گذاری 15 میلیارد ریال
  2. شرکت برتر در بخش مشارکت غیرنقدی (ضمانت نامه): نوآوران برق و الکترونیک مهر قائم، مبلغ ضمانت نامه 11 میلیارد ریال

شایان ذکر است فراخوان بعدی صندوق در قالب مشارک حقوقی (سرمایه‌گذاری خطر پذیر یا VC) از ابتدای سال 1401 آغاز خواهد شد.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید