بازدید مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و واحد رفسنجان

  • خانه
  • اخبار
  • بازدید مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و واحد رفسنجان

بازدید مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همراه از توانمندی‌های نوآورانه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و واحد رفسنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کرمان، نمایشگاه محصولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با حضور واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مراکز رشد و واحدهای فناور این دانشگاه در واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان برگزار شد.

در این نمایشگاه که مورد بازدید مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، استان‌های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی قرار گرفت، حاضران از نزدیک با محصولات و مشکلات این شرکت‌ها آشنا شدند.

در ادامه سفر 2روزه مهندس غلام‌زاده به استان کرمان، ایشان به اتفاق آقای دکتر جمشیدی مدیر مرکز رشد واحد کرمان، دکتر بازرگان مدیر سرای نوآوری سیرجان و مهندس حاجی‌پور مدیر توسعه، پشتیبانی و ارتباطات صندوق طی بازدیدی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان، با مدیران واحدهای فناور مستقر به گفت‌وگو و بررسی فرصت‌ها و چالش‌ها و ارائه خدمات صندوق پرداختند.

در این سفر گلخانه هیدروپونیک 13هزار متری به همراه زیرساخت‌های تاسیساتی به منظور تکمیل 2 هکتار دیگر گلخانه؛ مزرعه پرورش نشا، نیروگاه خورشیدی و دیزلی؛ و شرکت دانش‌بنیان کشت بافت مورد بازدید هیئت اعزامی قرار گرفت.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید