برگزاری دومین کارگاه آشنایی با فرایند دانش‌بنیانی در سطح دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور با ارائه مهندس غلام‌زاده

  • خانه
  • اخبار
  • برگزاری دومین کارگاه آشنایی با فرایند دانش‌بنیانی در سطح دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور با ارائه مهندس غلام‌زاده

مدیران شرکت‌ها و اعضای هیئت‌علمی فناور دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، میزبان دومین کارگاه آموزشی تبیینی آشنایی با فرایند اخذ مجوز دانش‌بنیانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

به گزارش روابط‌عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی؛ دومین کارگاه یک‌روزه آشنایی با فرایند اخذ مجوز دانش‌بنیانی ویژه مدیران شرکت‌ها، هسته‌ها و اعضای هیئت‌علمی فناور دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گلستان در تاریخ 29 تیرماه 1401 در سالن اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اجرا شد.

در نوبت صبح این کارگاه مهندس غلام‌زاده به ارائه مباحث مربوط به قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، سرفصل خدمات 110گانه حمایتی از این شرکت‌ها، فرایند ثبت‌نام و درخواست ارزیابی، شروط ضمنی اولیه، انواع شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، دسته‌های فناوری و فهرست کالاهای مشمول، فرایند ارزیابی و تکمیل مدارک و نهایتاً نحوه اعتراض به نتیجه رد کارگروه پرداخت.

همچنین در نوبت عصر این کارگاه مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به سؤالات حضار پاسخ داده و به‌صورت مطالعه موردی، این فرایند را برای چند شرکت منتخب حاضر در جلسه شبیه‌سازی نموده و راهنمایی‌های لازم جهت طی فرایند اخذ مجوز دانش‌بنیانی را برای مدیران شرکت‌های مذکور تشریح نمود.

شایان‌ذکر است قبل از برگزاری این کارگاه جلسه هم فکری و هم‌افزایی میان مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان،  مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان گلستان به‌منظور توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فناور مستقر در استان گلستان برگزار گردید.

لازم به ذکر است برخی استان‌های دیگر نیز درخواست برگزاری این کارگاه را نمودند که باتوجه‌به اولویت زمان‌بندی، این کارگاه برای سایر استان‌های متقاضی نیز برگزار خواهد گردید.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید