حضور صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین اجلاس و نمایشگاه بین المللی شهر پایدار در کیش

  • خانه
  • اخبار
  • حضور صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین اجلاس و نمایشگاه بین المللی شهر پایدار در کیش

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، آیین گشایش این نمایشگاه و اجلاس با حضور جمعی از مدیران مرتبط با مدیریت شهری کشور برگزار شد.

صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان تنها نهاد تخصصی مالی دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر مشارکت در برگزاری و اجرای هرچه بهتر پاویون دانشگاه در این نمایشگاه؛ ضمن حضور مستمر در طول برگزاری نمایشگاه، اقدام به تبیین و ارائه خدمات صندوق به مراجعان و مدیران و کارشنایسان سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه نمود.

همچنین مدیرعامل صندوق به منظور توسعه خدمات و فعالیت‌های صندوق اقدام به بازدید از غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه نموده و با مدیران بانک شهر، بانک سامان و مدیران عامل برخی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان زیست‌بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی که در این نمایشگاه حاضر بودند به گفتگو پرداخت.

لازم به ذکر است نخستین اجلاس و نمایشگاه شهر پایدار با هدف ارائه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در محورهای دولت هوشمند، مدیریت شهری هوشمند، فناوری‌های نوین شهری، اقتصاد پایدار، انرژی‌های سبز، حمل و نقل پایدار، محیط زیست، حوزه‌های ساختمان پایدار و هوشمند، تجهیزات و زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، پژوهش و امنیت در شهرهای هوشمند؛ از پنجشنبه ۶ تا یکشنبه 9 دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش از ساعت ۱۶ تا ۲۲ فعالیت می‌کند.

پست جدیدتر

پیام بگذارید