صندوق پژوهش و فناوری استان مرکزی، هفتمین نهاد مالی مشارکت‌کننده در رویداد ملی گام دوم

  • خانه
  • اخبار
  • صندوق پژوهش و فناوری استان مرکزی، هفتمین نهاد مالی مشارکت‌کننده در رویداد ملی گام دوم

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی، جناب آقای امین پیرایش مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان مرکزی ، روز یک‌شنبه مورخ 1401/02/04 با حضور در محل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم‌نامه همکاری مشترک در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی را با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل نمود.

در ابتدای این جلسه آقای غلام‌زاده مزایای حضور نهادهای مالی و سرمایه‌گذاری در رویداد ملی گام دوم را تبیین نمود و آقای پیرایش آمادگی صندوق استان مرکزی جهت سرمایه‌گذاری بر روی گزینه‌های برتر رویداد را اعلام نمود.

در ادامه این نشست تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین به منظور فعال‌سازی ظرفیت‌های صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان مرکزی در راستای تحقق اهداف رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل گردید.

لازم به ذکر است صندوق استان مرکزی طی این تفاهم‌نامه تا سقف 40 میلیارد تومان در رویداد ملی گام دوم با مدل‌های مختلف تسهیلات، مشارکت مدنی و حقوقی، سرمایه‌گذاری، صدور ضمانت‌نامه، مشاوره و سایر خدمات؛ و در سایر حوزه‌ها نظیر مسئولیت اجتماعی، اسپانسرینگ، هزینه تبلیغات و برندینگ تا سقف 20 میلیارد ریال مشارکت می‌کند.

با امضای این تفاهم‌نامه صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تا به حال توانسته است مجموعا تا سقف 627 میلیارد تومان ظرفیت اعتباری، مالی و سرمایه‌گذاری برای شرکت­کنندگان در رویداد ملی گام دوم ایجاد نماید.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید