عقد قرارداد تسهیلات 570 میلیارد ریالی به منظور طرح احیای دامداری هزار راسی دانشگاه آزاد اسلامی

  • خانه
  • اخبار
  • عقد قرارداد تسهیلات 570 میلیارد ریالی به منظور طرح احیای دامداری هزار راسی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی، عصر روز دوشنبه سوم مهرماه 1402 و در محل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی  قرارداد اعطای تسهیلات مرابحه به ارزش 570,000,000,000 ریال (پانصد و هفتاد میلیارد ریال) طی 3 مرحله برای طرح “پرواربندی گوساله گوشتی 1000 راسی” فی‌مابین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی آقایان دکتر جاوید و مهندس غلام‌زاده؛ و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین به نمایندگی آقای دکتر پهلوان افشاری منعقد گردید.

این قرارداد تامین مالی اولین قرارداد از مصوبات شورای راهبردی شبکه آموزش، پژوهش و فناوری علوم کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد که به منظور ارتقای بهره‌وری امکانات و زیرساخت‌های حوزه کشاورزی و دامداری دانشگاه و در قالب الگوی هیئت عاملی از ابتدای سال 1402 عملیاتی گردیده است.

لازم به ذکر است این تسهیلات طی سه مرحله در ماه‌های مهر و دی 1402 و فروردین 1403 در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، سرای نوآوری و هیئت عامل مربوطه قرار می‌گیرد و بازپرداخت آن پس از یک سال تنفس، در قالب 6 قسط و طی تیرماه 1404 الی مهرماه 1405 خواهد بود.

یکی از تضامین اجرای تعهدات این قرارداد از محل 12% سهم تاب‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نزد معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید