غلام‌زاده مطرح کرد؛ فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه استان یزد برای سرمایه‌گذاری در صندوق پژوهش و فناوری

  • خانه
  • اخبار
  • غلام‌زاده مطرح کرد؛ فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه استان یزد برای سرمایه‌گذاری در صندوق پژوهش و فناوری

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه سرمایه‌گذاری و مشارکت در طرح‌های دانش‌بنیان این صندوق اقداماتی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از یزد، نشست هم‌اندیشی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یزد با مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی عصر روز سه‌شنبه 20مهرماه 1400 برگزار شد.

مهندس غلام‌زاده مدیرعامل و مهندس حاجی‌پور مدیر توسعه صندوق در بدو ورود به استان یزد مورد استقبال رسمی ریاست و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد قرار گرفتند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در صندوق طی 8ماه اخیر ارائه و در راستای ارائه خدمات صندوق به اکوسیستم دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و مباحث مربوط به هم‌افزایی و هم‌اندیشی در راستای حمایت از پژوهشگران دانشگاه با مسئولان تبادل‌نظر کرد.

عسکری غلام‌زاده اظهار کرد: برای فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه سرمایه‌گذاری، مشارکت در طرح‌های دانش‌بنیان، مباحث مربوط به عاملیت مالی و صدور ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز واحد یزد، صندوق پژوهش و فناوری اقداماتی را در دستور کار قرار خواهد داد.

در این جلسه محمدرضا دهقانی اشکذری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، نوید نصیری‌زاده معاون پژوهش و فناوری، احمد عبدالحسینی معاون دانشجویی فرهنگی، سید علی المدرسی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، فروغ حیرانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مریم نیری مدیر پژوهشی، مهران لسان مدیر مرکز رشد دانشگاه و سایر مدیران بخشهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد حضور داشتند.

در ابتدای این نشست و به منظور تعیین کارویژه‌های صندوق در اکوسیستم دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، آقای دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری اقدام به ارائه گزارش دستاورها و ظرفیت‌های دانشگاه و استان نمود. ایشان ضمن اشاره به ظرفیت عظیم امور خیریه و وقف در سطح استان، خواستار تدوین مدلی عملیاتی به منظور بهره‌برداری از ظرفیت عظیم وقف در راستای شکوفایی حوزه علم و فناوری و نوآوری در سطح استان توسط صندوق شدند.

در ادامه جلسه روسا و مدیران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این نشست ضمن معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای شاخص هریک از واحدها به تشریح خلأهای موجود در اکوسیستم پژوهش و فناوری مجموعه دانشگاهی خود پرداختند.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید