هفتمین همایش استانی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد

  • خانه
  • اخبار
  • هفتمین همایش استانی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی واحد یاسوج در دومین روز سفر مهندس عسکری غلام‌زاده، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به یاسوج؛ هفتمین همایش استانی آشنایی با خدمات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، اعضای هیات علمی و مدیران شرکت‌ها و واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن استاد ملک نسب واحد یاسوج در تاریخ 9آذرماه 1400 برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر رحیم اکرامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض خیر مقدم به مهندس غلام‌زاده، و اعضای هیات علمی دانشگاه ؛ با بیان ظرفیت‌ها و دستاوردهای واحدهای استانی در حوزه استارتاپ‌ها و شرکت‌های مرکز رشد دانشگاه، ابراز امیدواری نمود که صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بتواند با  ارائه خدمات به مراکز رشد، سراهای نوآوری و شرکت‌های دانش‌بنیان، هسته‌ها و واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد و فعالان اکوسیستم فناوری و نوآوری دانشگاه استان به تعالی و شکوفایی فعال در این زمینه کمک نماید.

در ادامه این همایش مهندس غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در صندوق از زمان شکل گیری و بوجود آمدن صندوق از زمستان 1399 بیان نمودند.

ایشان در ادامه ضمن معرفی فصول 7گانه خدمات بالفعل صندوق برای اساتید و شرکت‌ها؛ به تبیین دستاوردهای فراخوان‌های حمایت از شرکت‌های فناور اکوسیستم دانشگاه آزاد اسلامی پرداخته و تشریح نمودند که طبق مصوبه هیئت مدیره صندوق مقرر گردیده است مجموعا 70 میلیارد ریال از منابع داخلی صندوق طی سال‌های 1400 و 1401 طی چهار فراخوان تسهیلات، یک فراخوان مشارکت مدنی و یک فراخوان مشارکت حقوقی به شرکت‌ها و واحدهای فناور حائز بالاترین امتیاز اعطا گردد.

مهندس غلام‌اده در ادامه همایش درخصوص مباحث مربوط به هم‌افزایی فی‌مابین در جهت حمایت از پژوهشگران و نخبگان، به ارائه سخن پرداخت.

در پایان این همایش اعضای هیات علمی و مدیر عامل صندوق در خصوص چگونگی همکاری و تعامل به بحث و تبادل اطلاعات پرداختند و مدیرعامل صندوق به سوالات و ابهامات حضار پاسخ داد.

این همایش بصورت ویدئو کنفرانس برای اعضای هیئت علمی واحدهای گچساران و دهدشت از طریق سامانه دان نیز پخش گردید.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید