چهارمین فراخوان حمایتی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

  • خانه
  • نمونه‌کار
  • چهارمین فراخوان حمایتی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

اولین فراخوان سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

سرمایه‌گذاری 15 میلیارد ریالی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برای تجاری سازی محصولات فناورانه در قالب سرمایه‌گذاری خطرپذیر / ثبت‌نام از طرح‌ها آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی؛ چهارمین فراخوان حمایتی صندوق از فعالان زیست‌بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1400 در قالب مشارکت حقوقی و از جنس سرمایه‌گذاری خطر پذیر با Venture Capital (VC) می‌باشد که از تاریخ 24 اسفندماه اعلان عمومی گردید.

این فراخوان سرمایه‌گذاری که با مدل مشارکت حقوقی یا سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) اجرا می‌گردد در واقع کامل‌کننده سبد حمایت‌های مالی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در طی کمتر از یک سال از زمان استقرارش می‌باشد.

15میلیارد ریال وجوه تعیین شده در چهارمین فراخوان حمایتی و اولین فراخوان مشارکت حقوقی یا سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز همانند 3 فراخوان قبلی از منابع داخلی خود صندوق تامین اعتبار گردیده است.

متقاضیان دریافت سرمایه در این فراخوان تا 31 فروردین ماه 1401 فرصت دارند که طرح‌های خود را برای صندوق ارسال کنند. مخاطبان این فراخوان تمام فعالان زیست‌بوم دانشگاه آزاد اسلامی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، شرکت‌ها، هسته‌ها و گروه‌های استارتاپی که حداقل یکی از اعضای هیئت مدیره یا مدیرعامل (ویژه اشخاص حقوقی) یا نفرات اصلی آن‌ها (ویژه گروه‌های فناور یا استارتاپی) جزء اساتید، کارمندان، فارغ‌التحصیلان یا دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و یا مکان استقرارشان در یکی از فضاهای مراکز رشد، سراهای نوآوری، پارک علم و فناوری یا سایر اماکن دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور باشند.

شیوه‌نامه‌ها و فرم خام ارسال طرح در این فراخوان با جزئیات کامل تهیه شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشان AzadFund.ir در جریان کامل جزئیات قرار گیرند.

 

لینک دریافت پوستر فراخوان
لینک دریافت شیوه‌نامه اجرایی حمایت
لینک دریافت راهنمای تدوین طرح
لینک دریافت ویدیو راهنما
تفاهم نامه