انعقاد تفاهم‌نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

  • خانه
  • اخبار
  • انعقاد تفاهم‌نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور مدیرعامل و مدیر توسعه صندوق دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

نشست هم اندیشی آشنایی با خدمات و تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن جناب آقای دکتر حسن شهرکی‌پور؛ و با حضور مهندس عسکری غلام‌زاده (مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی)؛ مهندس حامد حاجی‌پور (مدیر توسعه صندوق)؛ دکتر مالک میرهاشمی (معاون پژوهش و فناوری)؛ مهندس قاسم رامادان (معاون توسعه مدیریت و منابع)؛ حجت السلام و المسلمین دکتر جلیل محمدی خانقاه (مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری)؛ دکتر بابک محمدی (معاون آموزشی)؛ حجت السلام و المسلمین محمدحسین  احمدزاده‌فرد (معاون دانشجویی و فرهنگی)؛ دکتر شادی کریمی (مدیر مرکز رشد) و دکتر نسرین مسن آبادی (مدیر روابط عمومی)؛ صبح روز سه‌شنبه مورخ دوم آذرماه سال 1400 در سالن جلسات ساختمان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار گردید.

در ابتدای این نشست جناب آقای دکتر حسن شهرکی‌پور ضمن خوشامدگویی به مهمانان جلسه، خلاصه وضعیتی از تاریخچه و دستاوردهای آموزشی و پژوهشی واحد ارائه نمودند.

در ادامه مهندس عسکری غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست ضمن معرفی سازوکارهای قانونی صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور اقدام به ارائه گزارشی از نحوه تشکیل صندوق و اقدامات صورت گرفته طی ماه‌های اخیر نمود.

وی در ادامه ضمن تشریح کلیه خدمات صندوق افزود: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی کامل خود به منظور صدور انواع ضمانت‌نامه، ارائه خدمات عاملیت مالی، خدمات مربوط به سامانه ستاد و راائه انواع تسهیلات به شرکت‌های فناور مستقر در مرکز رشد واحد رودهن را اعلام می‌دارد.

در حاشیه این جلسه، برای فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه سرمایه‌گذاری و مشارکت در طرح‌های دانش‌بنیان و مباحث مربوط به عاملیت مالی و صدور ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، سوالاتی از سوی اعضای هیئت رئیسه واحد مطرح و توسط مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی پاسخ داده شد.

در پایان جلسه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دو طرف امضا و مقرر شد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به منظور شرکت در فراخوان‌های آتی و دریافت ضمانت‌نامه پروژه‌های برون‌دانشگاهی، منابع خود را برای استفاده از ظرفیت خدمات صندوق اعلام کند.

گفتنی است بعد از برگزاری این نشست، مدیرعامل صندوق ضمن حضور در نشست با مدیران شرکت‌ها و هسته‌های فناور مستقر در مرکز رشد واحد رودهن و ارائه خدمات صندوق و پرسش و پاسخ با آن‌ها؛ از شرکت‌ها و هسته‌های فناور و نوآور مستقر در مرکز رشد بازدید و با مدیران این شرکتها تبادل نظر نمود.

طی این بازدیدها مدیران 3 شرکت برتر:

  1. دانش‌بنیان رنگین نانو ساختار(تولید رنگهای پوششی الکترواستاتیک نانو، لارما پوشش و …)
  2. الکترو جم پاسارگاد (پنل‌های خورشیدی)
  3. مهرگان طب تجهیز آریا (تجهیزات پزشکی و آب مقطر)

به ارائه دستاوردهای فناورانه و تجاری‌سازی شرکت‌های خود پرداختند.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید