انعقاد دوازدهمین تفاهم‌نامه مشارکت نهادهای مالی (مشارکت دومین سرمایه‌گذار خطرپذیر) در رویداد ملی گام دوم

  • خانه
  • اخبار
  • انعقاد دوازدهمین تفاهم‌نامه مشارکت نهادهای مالی (مشارکت دومین سرمایه‌گذار خطرپذیر) در رویداد ملی گام دوم

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی، آقایان علی و مصطفی امیری مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت همراه پرداز زرین (زرین پال)، با حضور در محل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم‌نامه همکاری مشترک در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی را با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل نمود.

در ابتدای این جلسه آقایان امیری و غلام‌زاده به تبادل نظر پیرامون نهادهای سرمایه‌گذاری در زیست‌‌بوم نوآوری کشور پرداخته و خدمات قابل ارائه به شرکت‌کنندگان، استارتاپ‌ها، صاحبان ایده، تیم‌ها و  شرکت‌های فناور، خلاق و دانش‌بنیان حاضر در رویداد ملی گام دوم را تبیین نمودند.

در ادامه این نشست تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین به منظور فعال‌سازی ظرفیت‌های شرکت همراه پرداز زرین ( زرین پال) در راستای تحقق اهداف رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل گردید.

لازم به ذکر است مطابق این تفاهم‌نامه صندوق دانشگاه آزاد اسلامی بسترهای لازم جهت حضور شرکت همراه پرداز زرین در رویداد ملی گام دوم و بهره‌برداری حداکثری این صندوق از فرصت‌های مشارکت، سرمایه‌گذاری و سایر خدمات مدنظر را فراهم نموده و سامانه تامین مالی زرین کراود نیز با استفاده از امکانات و ظرفیت­های مادی و معنوی خود، جهت برگزاری رویداد و حمایت از ایده‌ها، پروژه‌ها و محصولات فناورانه منتخب خود در قالب تامین مالی بر اساس تشخیص واحد ارزیابی و سرمایه‌گذاری خود تا سقف 200 میلیارد ریال در رویداد اقدام نماید.

با امضای این تفاهم‌نامه صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تا به حال توانسته است مجموعا تا سقف 887 میلیارد تومان ظرفیت اعتباری و مالی برای شرکت­کنندگان در رویداد ملی گام دوم ایجاد نماید.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید