انعقاد پنجمین تفاهم‌نامه حضور نهادهای مالی در رویداد ملی گام دوم با صندوق توسعه سریع کارآفرینی ستارگان

  • خانه
  • اخبار
  • انعقاد پنجمین تفاهم‌نامه حضور نهادهای مالی در رویداد ملی گام دوم با صندوق توسعه سریع کارآفرینی ستارگان

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی، جناب آقای دکتر عباس دین‌محمدی  مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صندوق توسعه سریع کارآفرینی ستارگان، روز یک‌شنبه مورخ 28/01/1401 با حضور در محل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم‌نامه همکاری مشترک در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی را با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل نمود.

در ابتدای این جلسه آقای غلام‌زاده مزایای حضور نهادهای مالی و سرمایه‌گذاری در رویداد ملی گام دوم را تبیین نمود.

در ادامه این نشست تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین به منظور فعال‌سازی ظرفیت‌های صندوق توسعه سریع کارآفرینی ستارگان در راستای تحقق اهداف رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل گردید.

لازم به ذکر است صندوق ستارگان طی این تفاهم‌نامه تا سقف صد میلیارد تومان در رویداد ملی گام دوم با مدل‌های مختلف تسهیلات، مشارکت مدنی و حقوقی، سرمایه‌گذاری، صدور ضمانت‌نامه، مشاوره و سایر خدمات مشارکت می‌کند.

با امضای این تفاهم‌نامه صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تا به حال توانسته است مجموعا تا سقف 545 میلیارد تومان ظرفیت اعتباری، مالی و سرمایه‌گذاری برای شرکت­کنندگان در رویداد ملی گام دوم ایجاد نماید.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید