برنامه‌ها و دستاوردهای حضور یک روزه مدیران صندوق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

  • خانه
  • اخبار
  • برنامه‌ها و دستاوردهای حضور یک روزه مدیران صندوق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در تاریخ 7 شهریور 1401، میزبان هفتمین نشست مشترک مدیران صندوق با اعضای هیئت رئیسه واحدهای مستقر در استان تهران بود.

در ابتدای این نشست آقای دکتر حمیدرضا خالدی (رئیس واحد) به معرفی دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال پرداخت. همچنین آقای دکتر ملماسی (معاون پژوهشی واحد) به کسب رتبه الف مرکز رشد واحد در سال جاری، حجم قراردادهای برون‌دانشگاهی، توانمندی‌ها و دستاوردهای مجتمع آزمایشگاهی شهید فخری‌زاده، سند راهبردی معاونت پژوهشی واحد تهران شمال، معرفی مرکز آموزشی پدافند غیرعامل به عنوان قطب برنامه علمی پدافند غیرعامل و علوم و فناوری همگرای دانشگاه آزاد اسلامی، و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای واحد؛ اشاره نمود.

در ادامه مهندس غلام‌زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سه رویکرد و هدف اصلی برگزاری نشست هم‌اندیشی با هیئت رئیسه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را شناساندن ماهیت و خدمات صندوق به بدنه و خانواده بزرگ دانشگاه؛ آشنایی صندوق با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های واحدها؛ و تعریف کارویژه مشترک و کمک به حل مسائل و ایجاد ظرفیت‌های جدید فناورانه و اقتصادی واحدها دانست. وی ضمن تبیین سیر تاریخی فعالیت نهادهای تخصصی مالی در حوزه فناوری و نوآوری کشور و بیان تاریخچه شکل‌گیری صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح خدمات تخصصی قابل ارائه صندوق به زیست‌بوم دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

در پایان این نشست ضمن تبادل نظر میان مدیران و رووسای دانشکده‌ها با مدیرعامل صندوق و بصورت خاص طرح راه‌حل‌های ویژه جهت صدور ضمانت‌نامه‌های پروژه‌های برون‌دانشگاهی واحد؛ تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان طرفین امضا و تبادل گردید.

بازدید از مجتمع عظیم آزمایشگاهی شهید فخری‌زاده واحد تهران شمال، آشنایی با آزمایشگاه‌های برتر این واحد و شرکتهای فناور مستقر در آن و برگزاری جلسه با معاون پژوهشی و مدیران کل این حوزه برنامه بعدی مدیران صندوق در این واحد دانشگاهی بود. لازم به ذکر است این مجتمع عظیم آزمایشگاهی با داشتن 1302 تجهیز و دستگاه آزمایشگاهی به ارزش روز تقریبی بیش از 300 میلیارد تومان یکی از مجهزترین و کامل‌ترین مجتمع‌های آزمایشگاهی کشور است که سالانه علاوه بر خدمت‌رسانی به کلیه دانشجویان و جامعه صنعتی و بخش خصوصی کشور؛ به قشر عظیمی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی سایر دانشگاه‌های کشور نیز خدمات باکیفیتی ارائه می‌‎نماید.

برنامه بعدی حضور مدیرعامل، مدیر توسعه و مدیر ارزیابی صندوق در این واحد دانشگاهی، برگزاری کارگاه معرفی خدمات صندوق به شرکت‌ها و استارتاپ‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با حضور بیش از بیست تَن از مدیران این شرکت‌ها بود. طی این نشست حاضران با انواع شیوه‌های تامین مالی ریالی و اعتباری صندوق آشنا شده و سوالات و ابهامات خود را مطرح نمودند. پس از اتمام این کارگاه مدیرعامل صندوق از 5 شرکت برتر مستقر در این مرکز رشد بازدید به عمل آورد.

شایان ذکر است تیم ارزیابی صندوق، قبل از برگزاری این کارگاه با برگزاری میز خدمت با دستاوردهای فناورانه و نیازهای هفت شرکت برتر این مرکز رشد آشنا شدند.

 

 

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید