دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم‌نامه امضا کرد.

  • خانه
  • اخبار
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم‌نامه امضا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از یزد، چهارمین همایش آشنایی با خدمات و تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور عسکری غلام‌زاده مدیرعامل صندوق دانشگاه آزاد و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یزد، مدیران مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد این واحد دانشگاهی در سالن آمفی تئاتر دکتر سلطانی به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

عسکری غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در این همایش گزارشی از اقدامات صورت گرفته در صندوق ارائه و در راستای خدمات صندوق به اکوسیستم دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و مباحث مربوط به هم‌افزایی برای حمایت از پژوهشگران، تبادل‌نظر شد.

محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و معاونان دانشگاه و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد مستقر در مرکز رشد هم با معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای این واحد دانشگاهی به تشریح وضعیت موجود در اکوسیستم پژوهش و فناوری دانشگاه پرداختند.

در حاشیه همایش، برای فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه سرمایه‌گذاری و مشارکت در طرح‌های دانش‌بنیان و مباحث مربوط به عاملیت مالی و صدور ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، سوالاتی از سوی شرکت‌کنندگان عنوان و توسط مدیران صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی پاسخ داده شد.

به گزارش آنا، در پایان جلسه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دو طرف امضا و مقرر شد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به منظور شرکت در فراخوان و دریافت ضمانت‌نامه پروژه‌های برون‌دانشگاهی، منابع خود را برای استفاده از ظرفیت خدمات صندوق اعلام کند.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید