شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر(Corporate Venture Capital) صانرژی؛ بیستمین نهاد مالی مشارکت کننده در رویداد ملی عصر

  • خانه
  • اخبار
  • شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر(Corporate Venture Capital) صانرژی؛ بیستمین نهاد مالی مشارکت کننده در رویداد ملی عصر

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی، آقای مهندس زمانی مدیرعامل و مهندس اسماعیلی مدیر سرمایه‌گذاری شرکت صادرات و گسترش انرژی پیشرو با برند صانرژی، عصر روز شنبه مورخ 1401/02/24 با حضور در محل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم‌نامه همکاری مشترک در رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی را با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل نمودند.

در ابتدای این جلسه مهندس غلام‌زاده به تبیین ابعاد مختلف رویداد ملی عصر امید پرداخت. همچنین مهندس زمانی ابهامات و سوالات خود را مطرح نمود.

در ادامه این نشست تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین به منظور فعال‌سازی ظرفیت‌های شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر(Corporate Venture Capital) صانرژی در راستای تحقق اهداف رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل گردید.

لازم به ذکر است مطابق این تفاهم‌نامه صندوق دانشگاه آزاد اسلامی بسترهای لازم جهت حضور شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر(Corporate Venture Capital) صانرژی در این رویداد و بهره‌برداری حداکثری این گروه از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و سایر خدمات مدنظر را فراهم نموده و گروه صانرژی نیز با استفاده از امکانات و ظرفیت­های مادی و معنوی خود، جهت برگزاری رویداد و حمایت از ایده‌ها، پروژه‌ها و محصولات فناورانه منتخب خود در قالب سرمایه‌گذاری خطرپذیر بر اساس تشخیص واحد ارزیابی و سرمایه‌گذاری خود تا سقف 50 میلیارد ریال در رویداد اقدام نماید.

با امضای این تفاهم‌نامه صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تا به حال توانسته است مجموعا تا سقف 1147 میلیارد تومان ظرفیت اعتباری و مالی برای شرکت­ کنندگان در رویداد ملی عصر امید ایجاد نماید.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید