اولین خدمت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی: صدور ضمانت نامه ۱۸،۵ میلیاردی برای واحد علوم و تحقیقات

  • خانه
  • اخبار
  • اولین خدمت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی: صدور ضمانت نامه ۱۸،۵ میلیاردی برای واحد علوم و تحقیقات

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی،  مهندس عسکری غلامزاده؛ مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد با بیان اینکه صندوق به سرعت در حال تثبیت جایگاه خود در فضای اکوسیستم فناوری و مالی است، عنوان داشت: یکی از ابزارهای صندوق، صدور انواع ضمانت­ نامه است. در این خصوص با توجه به نفاهم­نامه منعقد شده صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی نقش عامل مالی اداره کل کانون­ های صنعت، جامعه و دانشگاه در قراردادهای کلان برون دانشگاهی را داشته و تسهیل گر این امر خواهد بود.

وی خاطر نشان ساخت: ذیل این تفاهم­ نامه 4 فقره ضمانت ­نامه به مبلغ 185،000 میلیون ریال در خصوص 2 قرارداد کلان برون دانشگاهی با ذی نفعی شرکت ملی نفت ایران صادر شد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد در پایان گفت: تسهیل گری با ارگان­های دولتی در عمر 2 ماهه صندوق پزوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی در جریان بوده است که در آینده نزدیک شاهد نتایج آن خواهیم بود. امیدواریم صندوق دانشگاه آزاد اسلامی نقش واقعی خود را در خصوص تسهیل گری در مقیاس ملی ادامه داده و سهم قابل قبول و در شان دانشگاه آزاد اسلامی را ایفا نماید.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید