صدور ضمانت‌نامه‌های قراردادهای کلان برون دانشگاهی با همکاری صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

  • خانه
  • اخبار
  • صدور ضمانت‌نامه‌های قراردادهای کلان برون دانشگاهی با همکاری صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، در راستای تسهیل صدور ضمانت نامه و مدیریت منابع مالی قرارداد های پژوهشی کلان برون دانشگاهی، تفاهم نامه ای فی­مابین اداره کل کانون های صنعت، جامعه و دانشگاه و صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

دکتر لاله ملک نیا، مدیرکل کانون های صنعت، جامعه و دانشگاه، در تشریح این موضوع عنوان نمود:  با توجه به مشکلات واحدهای دانشگاهی در خصوص صدور ضمانت نامه های مورد نیاز برای قراردادهای پژوهشی کلان برون دانشگاهی، هدف از انعقاد این تفاهم نامه کمک به رفع موانع و مشکلات موجود و حمایت از جذب این نوع پروژه ها توسط واحدهای دانشگاهی می باشد.

وی افزود: از این پس، صدور ضمانت نامه های مربوط به قراردادهای برون دانشگاهی در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی، با تائید و مجوز این اداره­کل از طریق صندوق مورد اشاره امکان­پذیر خواهد بود.

در ادامه مهندس عسکری غلامزاده؛ مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: بحث عاملیت مالی وجوه یکی از کارکردها و وظایف این صندوق است. در این خصوص با توجه به نفاهم­نامه منعقد شده، صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی نقش عامل مالی اداره کل کانون ­های صنعت، جامعه و دانشگاه را در قراردادهای کلان برون ­دانشگاهی برعهده خواهد داشت. صدور انواع ضمانت­ نامه نیز از دیگر کارکردهای این صندوق می ­باشد.

مهندس عسکری غلامزاده خاطرنشان کرد: با وجود تفاهم ­نامه­ مذکور، نیاز واحدهای دانشگاهی در خصوص تامین ضمانت ­نامه های مورد نیاز برای قراردادهای کلان برون ­دانشگاهی مرتفع می گردد.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید