مشارکت 600میلیارد ریالی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پیشرفت در رویداد ملی عصر امید

  • خانه
  • اخبار
  • مشارکت 600میلیارد ریالی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پیشرفت در رویداد ملی عصر امید

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیران صندوق جسورانه پیشرفت صبح روز یکشنبه مورخ 1401/02/25 با حضور در محل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم‌نامه همکاری مشترک در رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی را با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل نمودند.

در ابتدای این جلسه مهندس غلام‌زاده به تبیین ابعاد مختلف رویداد ملی عصر امید پرداخت. همچنین آقای دکتر مازیار فرخی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا  (سهامدار عمده صندوق جسورانه پیشرفت) ابهامات و سوالات خود را مطرح نمود.

در ادامه این نشست تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین به منظور فعال‌سازی ظرفیت‌های صندوق جسورانه پیشرفت در راستای تحقق اهداف رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل گردید.

لازم به ذکر است مطابق این تفاهم‌نامه صندوق دانشگاه آزاد اسلامی بسترهای لازم جهت حضور صندوق جسورانه پیشرفت در این رویداد و بهره‌برداری حداکثری این صندوق از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و سایر خدمات مدنظر را فراهم نموده و صندوق جسورانه پیشرفت نیز با استفاده از امکانات و ظرفیت­های مادی و معنوی خود، جهت برگزاری رویداد و حمایت از ایده‌ها، پروژه‌ها و محصولات فناورانه منتخب خود در قالب سرمایه‌گذاری خطرپذیر بر اساس تشخیص واحد ارزیابی و سرمایه‌گذاری خود تا سقف 600 میلیارد ریال در رویداد اقدام نماید.

با امضای این تفاهم‌نامه صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تا به حال توانسته است مجموعا تا سقف 1207 میلیارد تومان ظرفیت اعتباری و مالی برای شرکت­ کنندگان در رویداد ملی عصر امید ایجاد نماید.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید