نشست سرمایه‌گذاری چهارجانبه میان مدیران صندوق، پارک، اداره‌کل ورزش و فناوران اپلیکیشن HES برگزار گردید.

  • خانه
  • اخبار
  • نشست سرمایه‌گذاری چهارجانبه میان مدیران صندوق، پارک، اداره‌کل ورزش و فناوران اپلیکیشن HES برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی؛ اولین نشست تخصصی تامین سرمایه طرح‌های برتر رویداد آنلاین حل مساله طراحی اپلیکشن برای شناسایی و ارزیابی حرکات ورزشی با عنوان “ورزش، تندرستی، فناوری” به پیشنهاد پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، صبح روز شنبه مورخ 1400/08/08 در محل سالن جلسات صندوق برگزار گردید.

آقایان غلامزاده مدیرعامل، حاجی‌پور مدیر توسعه و عظیم‌زاده مدیر ارزیابی صندوق؛ آقای صدری‌مهر مدیرکل پارک علم و فناوری و خانم اسکندری کارشناس پارک؛ آقای دکتر لشگری مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه و خانم دارا کارشناس اداره‌کل؛ آقایان دکتر اسلامی و خدایاری منتورهای فناوری و نوآوری دانشگاه؛ و آقایان زحمت‌کش، نصیری، صفری و شجاع‌مرادی طراحان و توسعه دهندگان اپلیکیشن HES در این جلسه حضور داشتند.

در ابتدای جلسه جناب آقای مهندس صدری‌مهر مدیرکل پارک فناوری دانشگاه به تشریح رویداد فوق‌الذکر و آمار شرکت‌کنندگان و برگزیدگان اشاره نمود. ایشان ضمن معرفی 2 تیم برتر این رویداد که از واحدهای دانشگاهی تهران غرب و قم در این جلسه حضور داشتند؛ به همکاری و هم‌افزایی این دو تیم استارت‌آپی در قالب شراکت و تاسیس یک شرکت واحد اشاره نمودند.

در ادامه جناب آقای دکتر لشگری مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه، ضمن ضرورت استفاده از اپلیکیشن‌های مجازی کاربردی در دوره تعطیلی دانشگاه‌ها بدلیل شرایط همه‌گیری ویروس کرونا؛ بر ادامه فعالیت این اپلیکیشن به عنوان یکی از ضرورت‌های دروس مرتبط تربیت بدنی عمومی و تخصصی در نظام آموزشی دانشگاه تاکید نمودند. ایشان به خلاء نبود چنین نرم‌افزارهایی در سطح وزارتین علوم و بهداشت و فدراسیون ورزش‌های دانشجویی اشاره نموده و خبرهای خوبی مبنی بر رایزنی با نهادهای فوق‌الذکر جهت بهره‌برداری از اپلیکیشن توسعه یافته در زیست‌بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ارائه دادند.

در ادامه منتورهای فناوری و نوآوری دانشگاه نقاط قوت اپلیکیشن مدنظر را طرح و بر ضرورت فراگیری این اپلیکیشن در جامعه اساتید و کارمندان دانشگاه نیز تاکید نمودند.

در ادامه نشست آقای مهندس زحمت‌کش به نمایندگی از دو تیم فناور به تشریح نکات کلیدی فنی و اقتصادی طرح پرداختند.

در پایان نشست آقای مهندس غلام‌زاده ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین طرح‌های مبتکرانه و فناورانه در اکوسیستم دانشگاه آزاد به تفصیل فرایندهای حمایتی صندوق از این طرح پرداختند.

پس از پایان نشست عمومی چهارجانبه؛ نشست تخصصی بررسی ملاحظات فنی و اقتصادی اپلیکیشن HES با حضور هر دو تیم فناور و مدیران ارزیابی و توسعه صندوق برگزار و چالش‌های پیش‌روی تجاری‌سازی طرح مذکور تبیین و راه‌حل‌های مقتضی ارائه گردید. ضمنا مقدمات حضور فناوران این طرح در فراخوان‌های عمومی صندوق نیز تشریح گردید.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید