نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

  • خانه
  • اخبار
  • نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، صبح روز سه‌شنبه 30 شهریور 1400، جلسه هم‌اندیشی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با مدیران صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در محل صندوق برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر صفری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، آقای دکتر صالحانی مدیر سرای نوآوری واحد دماوند، آقای دکتر حکیمی مدیر مرکز تحقیقات انرژی واحد دماوند و آقای دکتر مشکین مدیر مرکز رشد واحد دماوند؛ مهندس عسکری غلام‌زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری و مهندس حاجی‌پور مدیر توسعه، پشتیبانی و ارتباطات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در محل صندوق برگزار شد.

در ابتدای جلسه رئیس و مدیران واحد دماوند ضمن معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای واحد دماوند به تشریح خلاءهای موجود در اکوسیستم پژوهش و فناوری واحد پرداختند.

در ادامه عسکری غلام‌زاده، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در صندوق در یک سال اخیر ارائه کرد و در راستای افزایش کمی و کیفی خدمات صندوق به اکوسیستم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و مباحث مربوط به هم‌افزایی فی‌مابین در جهت حمایت از پژوهشگران و نخبگان، تبادل‌نظر گردید.

در ادامه جلسه مقرر شد جهت فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه سرمایه‌گذاری و مشارکت در طرح‌های دانش‌بنیان و همچنین مباحث مربوط به عاملیت مالی و صدور ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز واحد دماوند، اقدامات لازم از سوی صندوق به عمل آید.

در پایان جلسه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دو طرف امضا و تبادل گردید.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید