نشست مشترک همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

  • خانه
  • اخبار
  • نشست مشترک همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه هم‌اندیشی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب با مدیران صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر چگینی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، خانم دکتر کریمی‌فرد معاون پژوهشی واحد تهران جنوب، خانم دکتر خادمی مدیر ارتباط با صنعت واحد تهران جنوب، آقای دکتر مستوفی مدیر مرکز رشد واحد تهران جنوب، مهندس عسکری غلام‌زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری و مهندس حاجی‌پور مدیر توسعه، پشتیبانی و ارتباطات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در محل صندوق برگزار شد.

ابتدا در این جلسه عسکری غلام‌زاده، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در صندوق مذکور در یک سال اخیر ارائه کرد و در راستای افزایش کمی و کیفی خدمات صندوق به اکوسیستم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و مباحث مربوط به هم‌افزایی فی‌مابین در جهت حمایت از پژوهشگران و نخبگان، تبادل‌نظر گردید.

دکتر چگینی و دکتر خادمی در ادامه به ارائه نقطه نظرات و طرح‌های دانشگاه در حوزه فناوری و نوآوری پرداختند.

در ادامه جلسه مقرر شد جهت فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه سرمایه‌گذاری و مشارکت در طرح‌های دانش‌بنیان واحد تهران جنوب، اقدامات لازم به عمل آید.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید