نشست هم‌اندیشی میان باشگاه پژوهشگران جوان و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

  • خانه
  • اخبار
  • نشست هم‌اندیشی میان باشگاه پژوهشگران جوان و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جلسه هم‌اندیشی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با مدیران صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

این جلسه با حضور بابک نگاهداری، مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، عسکری غلام‌زاده، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری و حاجی‌پور، مدیر توسعه، پشتیبانی و ارتباطات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان و مدیران کل ستاد مرکزی باشگاه برگزار شد.

این جلسه در راستای افزایش کمی و کیفی خدمات صندوق به اساتید، پژوهشگران و نخبگان باشگاه و مباحث مربوط به هم‌افزایی فی‌مابین در جهت حمایت از پژوهشگران و نخبگان، تبادل‌نظر در خصوص زمینه‌های همکاری میان باشگاه و صندوق پژوهش و فناوری و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برگزار شد.

گفتنی است در این جلسه عسکری غلام‌زاده، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در صندوق مذکور در یک سال اخیر ارائه کرد و در ادامه جلسه در خصوص زمینه‌های همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و مقرر شد اقدامات لازم جهت انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان باشگاه و صندوق به عمل آید.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید