اعطای تسهیلات 30میلیارد ریالی از منابع داخلی صندوق دانشگاه آزاد اسلامی به شرکت دانش‌بنیان معیار دانش پارس

  • خانه
  • اخبار
  • اعطای تسهیلات 30میلیارد ریالی از منابع داخلی صندوق دانشگاه آزاد اسلامی به شرکت دانش‌بنیان معیار دانش پارس

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی؛ قرارداد مرابحه به ارزش 30 میلیارد ریال میان صندوق و شرکت معیار دانش پارس به منظور خرید تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز این شرکت با هدف تکمیل سبد خدمات فناورانه آزمایشگاهی این شرکت و افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان منعقد گردید. تسهیلات اعطایی در قالب این قرارداد از محل منابع داخلی صندوق تامین شده است.

 

 

شرکت دانش‌بنیان معیار دانش پارس مستقر در پژوهشـگاه مرکزی دانشـگاه آزاد اسـلامی واحـد اصفهـان از سال 1392 علاوه بر ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان؛ به عنوان یکی از برترین آزمایشگاه‌های مرجع در اکثر حوزه‌های فناوری و با داشتن 12 آزمایشگاه مجهز، خدماتی نظیر: ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی، ارائه خدمات آموزشی، مشاوره و پیاده‌سازی و استقرار استانداردها، تولید مواد مرجع گواهی شده (CRM) با هدف خودکفایی کشور در تولید این مواد ارزشمند و تدوین بیش از 30 استاندارد ملی مورد تایید سازمان ملی استاندارد؛ را به جامعه صنعتی و فناوری در اقصی‌نقاط کشور ارائه می‌نماید. همچنین شرکت دانش‌بنیان معیار دانش پارس در هشتمین دوره ارزیابی عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور بر اساس عملکرد سال 1400 که در شهریورماه 1401 منتشر شده است از میان 416 آزمایشگاه عضو این شبکه حائز رتبه چهاردهم شده است. درحالی که رتبه این آزمایشگاه در سال 1397 از میان 210 آزمایشگاه عضو این شبکه، چهل و نهم بوده است.

لازم به ذکر است حدود 50 درصد از متخصصین مشغول به کار در این شرکت از طریق طرح پویش جذب این شرکت شده‌اند. طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی امکان اشتغال همزمان با تحصیل را با هدف کسب تجربه مفید در محیط کاری همزمان با گذران واحدهای درسی مرتبط و کسب آمادگی فنی و مهارتی در حین تحصیل به منظور ورود به بازار کار فراهم نموده است.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید