افتتاح نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد استان یزد

  • خانه
  • اخبار
  • افتتاح نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد استان یزد

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نمایندگی این صندوق در استان‌ یزد با امضای قرارداد دوجانبه با حضور مهندس غلام‌زاده، مدیرعامل صندوق و دکتر اشکذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گشایش یافت.

در این قرارداد دکتر اشکذری به‌عنوان نماینده صندوق پژوهش و فناوری در استان یزد منصوب و مسئول پیگیری مسائلی مانند تعمیق ارتباطات، اطلاع‌رسانی و ترویج خدمات مالی و فراخوان‌های حمایتی صندوق در سطح فعالان زیست‌بوم نوآوری دانشگاه استان، دریافت و تکمیل اطلاعات متقاضیان و نیز همکاری در فرایند خدمات واحد ارزیابی و نظارت و سرمایه گذاری شد.

در نشست عوامل دانشگاه آقای عسکری غلامزاده مدیر عامل صندوق مطرح کرد: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن ۳,۷۴0 میلیارد ريال سرمایه ثبتی به عنوان بزرگترین صندوق پژوهش و فناوری کشور، آمادگی دارد کلیه خدمات خود را اعم از صدور ضمانتنامه، تسهیلات، سرمایه گذاری و مشارکت ارائه دهد. وی با تبیین این نکته که: رویکرد صندوق به سمت حمایت از ابرپروژه‌های کشوری می‌رود، موارد موفق سرمایه گذاری در سطح کشور را برشمرد و راه اندازی دفاتر استانی را در توسعه استفاده از این امکانات یکی از اقدامات کلیدی دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نیز در ابتدای این نشست با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در این دانشگاه وجود دارد خواستار توجه ویژه صندوق به ظرفیت های فناوری و نوآوری، سراهای نوآوری، مراکز رشد و اعضای هیات علمی فناور دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گردید.

آقای دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با برشمردن طرح های مهم استان در حوزه فناوری، راه اندازی دفتر نمایندگی را گام مثبتی در جهت حمایت از طرح های فناوری و دانش بنیان دانشگاه و استان دانست.
بازدید از شرکت های مستقر در مرکز رشد و آشنایی با محصولات و خدمات آنها و همچنین برگزاری جلسه با شرکت ها از دیگر اقدامات انجام شده در این مراسم بود که در آن ضمن بیان پیشنهادها و انتقادات از طرف شرکت ها ، خدمات صندوق دقیق تر تشریح گردید و مقرر شد  طرح های ارزشمند به صندوق معرفی شوند در پایان این نشست ضمن امضای قرارداد دو جانبه در خصوص تعیین نماینده صندوق در استان، دفتر نمایندگی صندوق نیز افتتاح گردید.

با افتتاح این دفتر، دسترسی شرکت ها و هسته های نوآور و فناور به صندوق تسهیل شده و این شرکت ها می توانند با ارائه پیشنهادهای فنی، درخواست حمایت و سرمایه پذیری خود را به صندوق ارائه داده و از این خدمات بهرمند شوند.

پست جدیدتر

پیام بگذارید