بازدید مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه از شرکتهای فناور واحد اسلامشهر و امضای تفاهم نامه همکاری

  • خانه
  • اخبار
  • بازدید مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه از شرکتهای فناور واحد اسلامشهر و امضای تفاهم نامه همکاری

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، نشست هم اندیشی آشنایی با خدمات و تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی ریاست واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حضور مهندس غلام‌زاده مدیرعامل صندوق دانشگاه و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر وشرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد این واحد دانشگاهی برگزار شد.

عسکری غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در صندوق ارائه و در راستای معرفی خدمات صندوق به اکوسیستم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و مباحث مربوط به هم‌افزایی برای حمایت از پژوهشگران، تبادل‌نظر شد.

در حاشیه این جلسه، برای فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه سرمایه‌گذاری و مشارکت در طرح‌های دانش‌بنیان و مباحث مربوط به عاملیت مالی و صدور ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، سوالاتی از سوی شرکت‌کنندگان عنوان و توسط مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی پاسخ داده شد.

در پایان جلسه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دو طرف امضا و مقرر شد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر به منظور شرکت در فراخوان و دریافت ضمانت‌نامه پروژه‌های برون‌دانشگاهی، منابع خود را برای استفاده از ظرفیت خدمات صندوق اعلام کند.

گفتنی است قبل از برگزاری نشست، مدیرعامل صندوق از شرکتها و هسته های فناور و نوآور مستقر در مرکز رشد، سرای نوآوری و مراکز تحقیقاتی مجتمع دکتر حسابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر بازدید و با مدیران این شرکتها تبادل نظر نمود.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید