بازدید از ظرفیت‌های فناوری و نوآوری واحدهای نور، نوشهر، چالوس و تنکابن در سومین روز سفر استانی

  • خانه
  • اخبار
  • بازدید از ظرفیت‌های فناوری و نوآوری واحدهای نور، نوشهر، چالوس و تنکابن در سومین روز سفر استانی

سرای نوآوری گردشگری ایران قطب نوآوری گردشگری در شمال کشور

به گزارش روابط‌عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی؛ اعضای هیئت‌رئیسه و اعضای هیئت‌علمی فناور دانشگاه آزاد اسلامی  واحد نور میزبان اولین برنامه سومین روز این سفر بودند.

در این نشست مدیرعامل صندوق ضمن معرفی و تبیین خدمات و دستاوردهای صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به استماع نکات، چالش‌ها، پیشنهادها و انتقادات حضار در جلسه پرداخت. اعضای حاضر در جلسه نیز به ارائه طرح‌های فناورانه خود در چند حوزه مختلف پرداختند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر دومین مقصد مدیرعامل و مدیران فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مازندران بود. باتوجه‌به موقعیت مکانی ویژه این واحد دانشگاهی، رئیس و معاونین واحد نوشهر به تبیین دو طرح اقتصادی پیشنهادی این واحد پرداختند. در ادامه نشست مدیرعامل صندوق با تدقیق اطلاعات دریافتی طرح بوم‌گردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر اعلام نمود تمام تلاش خود را جهت معرفی و حمایت از این طرح به انجام رساند.

در پایان این نشست حاضرین در جلسه با بازدید میدانی از فضای پیشنهادی جهت اجرای طرح اطلاعات دقیق تری  از این طرح ویژه اقتصادی دریافت نمودند.

بازدید از سرای نوآوری گردشگری ایران و مرکز رشد واحد های فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برنامه بعدی این سفر بود. مهندس غلام‌زاده با حضور در نشست هم‌اندیشی با رئیس واحد، رئیس سرا، رئیس مرکز رشد و  اعضای هیئت‌علمی فناوری و مدیران عامل شرکت‌ها و هسته‌های  فناور مستقر در این سرا و مرکز رشد به ارائه خدمات و دستاوردهای صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی طی یک سال گذشته پرداختند. آقای دکتر تقی‌پوریان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس نیز با معرفی ظرفیت‌ها و امکانات این واحد دانشگاهی و سرا و مرکز رشد فعال در این واحد به ارائه دستاوردهای شرکت‌ها و هسته‌های فناور مستقر در این واحد دانشگاهی پرداخت. در ادامه این نشست هم‌اندیشی برخی مدیران شرکت‌ها و هسته‌های فناور ضمن معرفی دستاوردهای خورد چالش‌های موجود در مسیر تجاری‌سازی محصولات و خدمات خود را بر شمردند. مهندس غلام‌زاده نیز متناسب با سؤالات و ابهامات حاضرین در جلسه خدمات قابل‌ارائه توسط صندوق را به‌صورت موردی برای هر یک از شرکت‌ها و هسته‌ها تبیین نمود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن آخرین مقصد سومین روز سفر به استان مازندران بود. آقای دکتر رضایی مدیر مرکز رشد واحد تنکابن در این بازدید به معرفی هسته‌های مستقر در مرکز رشد واحد و ظرفیت‌های فناورانه موجود در آزمایشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و کارگاه‌های فنی این واحد پرداخت.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید