بازدید از ظرفیت‌های فناورانه واحد‌ها و اولین نشست هم‌اندیشی با فناوران بسیجی در استان مازندران

  • خانه
  • اخبار
  • بازدید از ظرفیت‌های فناورانه واحد‌ها و اولین نشست هم‌اندیشی با فناوران بسیجی در استان مازندران

اولین نشست هم‌اندیشی با فناوران بسیجی در استان مازندران

به گزارش روابط‌عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی؛ اولین برنامه دومین روز سفر به استان مازندران بازدید از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، شرکت‌ها و هسته‌های فناور مستقر در آن بود. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل دومین مقصد مدیرعامل صندوق در روز دوم سفر بود.

طی نشست هم‌اندیشی که به همت معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران برگزار گردید تعدادی از بسیجیان فناور مستقر در مراکز رشد و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان اقدام به ارائه دستاوردها و ایده فناورانه خود کردند.

در ادامه جلسه آقای دکتر حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل ضمن خیرمقدم گویی به حضار به ظرفیت‌ها و امکاناتی که دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار فناوران جوان کشور قرار می‌دهد اشاره نمودند. همچنین مدیرعامل صندوق ضمن پاسخ‌گویی به سؤالات و ابهامات حاضرین در جلسه به ارائه خدمات و دستاوردهای صندوق در اکوسیستم نوآوری کشور پرداخت. سایر حضار در جلسه نیز ضمن بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادهای خود در راستای اعتلای زیست‌بوم نوآوری استان مازندران به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه مدیرعامل صندوق ضمن اشاره به برخی موازی‌کاری‌ها در زیست‌بوم نوآوری کشور از حاضرین در جلسه خواست ضمن دریافت اطلاعات کامل از خدمات قابل‌ارائه توسط نهاد‌های حمایتی نظیر معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی؛ به‌منظور کاهش ریسک کسب وکار‌های آینده خود اقدام به برنامه‌ریزی جهت بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های حمایتی دولتی نمایند.

آخرین برنامه روز دوم سفر حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی بود. در ابتدای این بازدید آقای دکتر یعقوبی معاون علمی واحد و آقای دکتر وحدت رئیس مرکز رشد واحد‌های فناور به ارائه دستاوردها و ظرفیت‌های واحد پرداختند. در ادامه مدیرعامل صندوق از 5 شرکت و هسته فناور مستقر در مرکز رشد واحد بازدید نمود و با مدیران و فناوران این شرکت‌ها و هسته‌ها به تبادل نظر پرداخت.

در پایان بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی مدیران واحد به بیان ظرفیت‌های محیطی و فناورانه واحد پرداختند.

لازم به ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی دارای 52 هزار مترمربع زیر بنای مفید با تجهیزات کامل و 72 هکتار محوطه جنگلی است که ظرفیت بسیار بالقوه جهت گسترش و توسعه گردشگری و نهایتاً تحقق درآمد غیر شهریه‌ای پایدار است.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید