تحقق هدف تامین مالی هزارمیلیارد تومانی برای شرکت‌ها و استارتاپ‌های حاضر در رویداد ملی عصر امید

  • خانه
  • اخبار
  • تحقق هدف تامین مالی هزارمیلیارد تومانی برای شرکت‌ها و استارتاپ‌های حاضر در رویداد ملی عصر امید

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی، تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک صندوق‌های پژوهش و فناوری استان کردستان، صنعت ماشین‌سازی، علم ‌و صنعت و استان خراسان رضوی در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل شد.

این تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک به منظور فعال‌سازی ظرفیت صندوق‌ها در راستای تحقق اهداف رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل گردید.

لازم به ذکر است طی این تفاهم‌نامه‌ها، صندوق استان کردستان تا سقف 40میلیارد تومان، صندوق صنعت ماشین‌سازی تا سقف 50میلیارد تومان، صندوق علم ‌و صنعت تا سقف 50میلیارد تومان و صندوق استان خراسان رضوی تا سقف 10میلیارد تومان، در رویداد ملی گام دوم با مدل‌های مختلف تسهیلات، مشارکت مدنی و حقوقی، سرمایه‌گذاری، صدور ضمانت‌نامه، مشاوره و سایر خدمات مشارکت می‌کنند.

با امضای این 4 تفاهم‌نامه، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است وعده‌ی تامین منابع هزارمیلیاردتومانی برای رویداد گام ملی دوم را تحقق بخشد و تا به حال مجموعا تا سقف 1037 میلیارد تومان ظرفیت اعتباری، مالی و سرمایه‌گذاری برای شرکت­ کنندگان در رویداد ملی گام دوم ایجاد نماید.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید