تفاهم‌نامه مشارکت بانک رفاه کارگران و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه در رویداد ملی عصر امید منعقد گردید.

  • خانه
  • اخبار
  • تفاهم‌نامه مشارکت بانک رفاه کارگران و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه در رویداد ملی عصر امید منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی، با پیگیری‌های دکتر شریفان رئیس مرکز نوآوری بانک رفاه کارگران، تفاهم‌نامه همکاری مشترک در رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی را با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل نمود.

در ابتدای جلسه‌ای که به جهت تبیین رویداد عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید آقای مهندس غلام‌زاده توضیحاتی در مورد فلسفه و اهداف رویداد ملی گام دوم در آستانه 40سالگی دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت و در ادامه آقای دکتر شریفان به نقش و کارکردهای مرکز نوآوری بانک رفاه در زیست‌بوم نوآوری کشور اشاره و خدمات قابل ارائه به استارتاپ‌ها، صاحبان ایده، تیم‌ها و شرکت‌های فناور، خلاق و دانش‌بنیان حاضر در رویداد ملی گام دوم را تبیین نمود.

در ادامه‌ی همکاری بانک رفاه با صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین، به منظور فعال‌سازی ظرفیت‌های منابع مالی بانک رفاه کارگران در راستای تحقق اهداف رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با امضای آقایان دکتر للـه‌گانی مدیرعامل و دکتر امینی نائب‌رئیس هیئت مدیره بانک رفاه کارگران؛ و دکتر مشکینی نائب‌رئیس هیئت مدیره، مهندس غلام‌زاده مدیرعامل صندوق امضا و تبادل گردید.

طی این تفاهم‌نامه صندوق دانشگاه آزاد اسلامی بسترهای لازم جهت حضور بانک رفاه کارگران در رویداد ملی گام دوم و بهره‌برداری حداکثری این بانک از فرصت‌های مشارکت، سرمایه‌گذاری و سایر خدمات مدنظر را فراهم نموده و بانک  نیز به صورت نامحدود در رویداد ملی عصر امید در قالب انواع خدمات مالی مشارکت می‌کند.

بانک رفاه کارگران با حضور در غرفه اختصاصی خود در پاویون نهادهای مالی رویداد ملی عصر امید، پاسخگوی متقاضیان مختلف از جمله شرکت‌ها و استارتاپ‌های دانشگاه آزاد اسلامی بود.

گفتنی‌است در آخرین روز رویداد، آقای دکتر للـه‌گانی و جمعی از معاونان بانک با حضور در اختتامیه رویداد، ضمن قدردانی از برگزیدگان رویداد در غرفه صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور یافته و جهت تامین مالی 2طرح زیست‌بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی قول مساعد دادند.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید