معرفی و ارائه خدمات و دستاوردهای صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از زبان مدیرعامل صندوق

  • خانه
  • اخبار
  • معرفی و ارائه خدمات و دستاوردهای صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از زبان مدیرعامل صندوق

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از تبریز، همایش آشنایی با خدمات و تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور عسگری غلامزاده مدیرعامل این صندوق در سالن شهریار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

در این همایش که رؤسا و معاونان واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان‌شرقی، رؤسای سراهای نوآوری، مدیران مراکز رشد، اعضای هیئت‌علمی و نمایندگان شرکت‌های دانش‌ بنیان و هسته‌های فناور حضور داشتند، مدیرعامل صندوق با ارائه گزارشی از فرآیند تأسیس صندوق و خدمات قابل ارائه توسط آن را توضیح داد.

صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند با ارائه ضمانت‌های معتبر برای پیش‌پرداخت و حسن انجام کار پروژه‌ها، ارائه تسهیلات متنوع در قالب خطوط اعتباری، جعاله سرمایه در گردش، تحقیق و توسعه، ارائه خدمات عاملیت مالی، مشارکت مدنی در پروژه‌های فناورانه، ارائه خدمات سامانه ستاد و با شرکت در مناقصات و مزایدات شرکت‌های دولتی از پژوهش‌ها و نوآوری‌های استادان هیئت‌علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور حمایت کند.

در پایان همایش، تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و صندوق پژوهش و فناوری در راستای تسهیل و توسعه همکاری‌های مشترک تبادل شد.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید