غلام‌زاده آمادگی صندوق را به منظور تقبل عاملیت مالی قراردادهای دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، اعلام نمود.

  • خانه
  • اخبار
  • غلام‌زاده آمادگی صندوق را به منظور تقبل عاملیت مالی قراردادهای دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، اعلام نمود.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در صندوق طی 8ماه اخیر ارائه و در راستای ارائه خدمات صندوق به اکوسیستم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و مباحث مربوط به هم‌افزایی  در راستای حمایت از پژوهشگران دانشگاه، با مسئولان این دانشگاه تبادل‌نظر کرد.

عسکری غلام‌زاده اظهار کرد: برای فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه سرمایه‌گذاری، مشارکت در طرح‌های دانش‌بنیان، مباحث مربوط به عاملیت مالی و صدور ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز واحد، صندوق پژوهش و فناوری اقداماتی را در دستور کار قرار خواهد داد.

در این جلسه دکتر پیام نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، دکتر طغیانی معاون پژوهشی استان، دکتر پیرستانی معاون فناوری استان، دکتر صفوی مدیر مرکز رشد دانشگاه و سایر مدیران بخشهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان حضور داشتند.

در ابتدای این نشست و به منظور تعیین کارویژه‌های صندوق در اکوسیستم دانشگاه آزاد اسلامی استان، آقای دکتر نجفی اقدام به ارائه گزارش دستاورها و ظرفیت‌های دانشگاه و استان نمود. ایشان ضمن اشاره به ظرفیت عظیم قابلیتهای صنعتی، کشاورزی و تجاری در سطح استان، خواستار تدوین مدلی عملیاتی به منظور ارایه خدمات تخصصی صندوق به زیست بوم دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در راستای شکوفایی حوزه علم و فناوری و نوآوری در سطح استان توسط صندوق شدند.

در ادامه جلسه روسا و مدیران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این نشست ضمن معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای شاخص هریک از واحدها به تشریح خلأهای موجود در اکوسیستم پژوهش و فناوری مجموعه دانشگاهی خود پرداختند.

در پایان جلسه ضمن تعریف ۲ کارویژه عاملیت مالی برای صندوق؛ تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این دو نهاد امضا و تبادل گردید.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید