قرارداد عاملیت مالی میان دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و صندوق دانشگاه به ارزش یکصد میلیارد ریال امضا شد

  • خانه
  • اخبار
  • قرارداد عاملیت مالی میان دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و صندوق دانشگاه به ارزش یکصد میلیارد ریال امضا شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرارداد عاملیت مالی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال فی‌مابین دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به امضای دکتر بهاروند رئیس این واحد دانشگاهی  و مهندس غلامزاده مدیرعامل صندوق رسید.

دکتر سیامک بهاروند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان درباره این قرارداد به خبرنگار آنا گفت: این صندوق چند سالی است که راه اندازی شده است و توانسته اقدامات خوبی را صورت دهد.

وی افزود: امسال در سیاست‌های بودجه‌ای تکلیف شده است که واحدها مبلغی را در این صندوق سرمایه‌گذاری کنند که انشالله منشا برکت باشد.

عسکری غلامزاده، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز در حاشیه انعقاد این قرارداد بیان کرد: مصارف منابع استانی صندوق حتما باید مجوز کتبی از استان داشته باشند.

وی ادامه داد: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی انواع مختلفی از مدل‌های سرمایه‌گذاری را دارد از جمله سرمایه‌گذاری در صندوق‌های درآمد ثابت، سرمایه‌گذاری در قالب مشارکت مدنی در پروژه‌های حداکثر یکساله، و سرمایه‌گذاری در قالب مشارکت مدنی یا سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) در شرکت‌هایی که در بازه‌های زمانی بیش از 3 سال به سوددهی می‌رسند.

قرارداد عاملیت مالی بین دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در جهت دستیابی به اهداف مقرر در سند تحول و تعالی دانشگاه و همچنین مدیریت و افزایش بهره‌وری منابع مالی در حوزه پژوهش و فناوری منعقد شده است.

اعطای سود بیشتر در مقایسه با حساب‌های کوتاه‌مدت بانکی و ارائه بسیار سهل ضمانت‌نامه‌های درخواستی واحدهای دانشگاهی برای اجرای پروژه‌های برون‌دانشگاهی در راستای تحقق درآمدهای غیر شهریه‌ای، دو مزیت اصلی این مدل از قراردادها برای تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور می‌باشد.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید