جلسه با هیئت رئیسه و امضای تفاهمنامه هم‌افزایی در چهاردهمین سفر استانی مدیران صندوق به مازندران

  • خانه
  • اخبار
  • جلسه با هیئت رئیسه و امضای تفاهمنامه هم‌افزایی در چهاردهمین سفر استانی مدیران صندوق به مازندران

ظرفیت‌‌های تأمین درآمد‌‌های غیر شهریه‌ای و پایدار دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در جلسه هم‌اندیشی مدیران صندوق با هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مازندران بررسی گردید.

به گزارش روابط‌عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی؛ مدیران و کارشناسان صندوق در چهاردهمین سفر استانی چهاردهم لغایت هجدهم تیرماه سال 1401 به مازندران سفر کردند.

شرکت در جلسه هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران اولین برنامه این سفر بود. آقای دکتر کرمانیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و استان مازندران ضمن خوش آمد گویی به معرفی ظرفیت‌ها و دستاورد‌‌های دانشگاه در استان مازندران پرداخت. دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با داشتن 1500 نفر هیئت‌علمی یکی از غنی‌ترین استان‌ها در حوزه منابع انسانی و اعضای هیئت‌علمی توانمند در سطح کشور است. همچنین دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران دارای 13 واحد و یک مرکز دانشگاهی، پنجاه هزار دانشجو و با حضور 110 شرکت، هسته، واحد فناور، استارتاپ و گروه پژوهشی و زیرساخت یکی از فعالان حاضر در رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

در ادامه این نشست آقای مهندس غلام‌زاده مدیرعامل صندوق دانشگاه آزاد اسلامی به معرفی خدمات، ارائه دستاوردها و برنامه آتی صندوق پرداخت. وی ضمن اشاره به فعالیت‌‌های انجام شده در صندوق در قالب چهار فراخوان تسهیلات، مشارکت مدنی و مشارکت حقوقی (سرمایه‌گذاری خطرپذیر) به همکاری 39 نهاد مالی و اعتباری تخصصی اکوسیستم نوآوری کشور در رویداد ملی عصر امید اشاره نمود. همچنین به تبیین خدمات صندوق در حوزه صدور ضمانت‌نامه‌ها و ارائه تسهیلات و تأمین مالی برای شرکت‌ها و استارتاپ‌‌های فعال در استان مازندران پرداخت.

در ادامه جلسه رئیس دبیرخانه هیئت‌امنا، معاون پژوهشی و فناوری، معاون آموزشی و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به طرح سؤالاتی پرداخته و با مدیرعامل صندوق پیرامون مسائل مبتلابه حوزه کاری خود به گفتگو پرداختند.

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور ارائه خدمات بهتر و توسعه ظرفیت‌های متقابل امضا و تبادل گردید.

دومین برنامه اولین روز سفر استانی به استان مازندران برگزاری میز خدمت با حضور مدیرعامل صندوق و تیم همراه وی با پنج شرکت و استارتاپ فناور برتر استان بود.

مدیران عامل شرکت‌‌های پارمیدا ژلاتین مازندران، کامپیوتر ولیعصر بابل، بهینه‌سازان زیستی زالوی مازندران، نیما طب دانش و فناور صنعت سورنا کاسپین به‌صورت اختصاصی با مدیرعامل صندوق به گفت‌وگو پرداخته و ضمن معرفی شرکت و توانمندی‌‌های خود با خدمات ویژه صندوق آشنا شده و درخواست‌‌های مرتبط با حوزه فعالیت‌‌های صندوق را مطرح نمودند.

عصر روز سه‌شنبه چهارده تیرماه مدیرعامل صندوق در نشست با معاونین علمی و رؤسای سراها و مراکز رشد واحدهای مختلف استان به معرفی خدمات صندوق و تبیین و ترویج دستاوردها و اقدامات اخیر صندوق در قالب فراخوان‌ها و رویداد ملی گام دوم (عصر امید) پرداختند.

در پایان این نشست نیز معاونان علمی و رؤسای مراکز رشد واحدهای سطح استان به سؤالات و ابهامات خود پیرامون خدمات و فعالیت‌‌های صندوق پرداخته و ضمن ابراز تمایل به همکاری با صندوق؛ آمادگی جهت ترویج و معرفی خدمات صندوق در میان اعضای هیئت‌علمی فناور، شرکت‌ها و هسته‌‌های مستقر در مراکز رشد و دانشجویان علاقه‌مند به حوزه کسب‌وکار در زیست‌بوم فناوری و نوآوری واحدهای خود، اعلام نمودند.

آخرین برنامه روز اول سفر بازدید از شرکت فناور صنعت سورنا کاسپین که یکی از شرکت‌‌های مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری بود. این شرکت در حوزه ساخت ابزارها و ماکت‌‌های آموزشی فعالیت می‌نماید و مقرر شد درخواست تأمین مالی خود را به صندوق ارائه نماید.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید