حضور صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو

  • خانه
  • اخبار
  • حضور صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو از ۹ تا ۱۲ مهر ۱۴۰۱ در محل برگزاری دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. دانشگاه آزاد اسلامی با حدود 150 محصول منتخب 25 واحد دانشگاهی از 16 استان در حوزه نانو با هدف حمایت از توسعه علم، فناوری و تجاری‌سازی محصولات نانو، شناسایی افراد حقیقی و حقوقی توانمند فعال در حوزه فناوری نانو و کمک به شکل‌گیری بازار داخل دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه شرکت نمود.

صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان تنها نهاد تخصصی مالی دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر مشارکت در برگزاری و اجرای هرچه بهتر پاویون دانشگاه در این نمایشگاه؛ ضمن حضور مستمر در طول برگزاری نمایشگاه، اقدام به تبیین و ارائه خدمات به پژوهشگران و شرکت‌های فناور حوزه نانو در این نمایشگاه نمود.

همچنین همکاران صندوق به منظور توسعه فعالیت‌های صندوق اقدام به بازدید از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه فناوری نانو و همچنین نمایشگاه صنعت که به صورت همزمان در محل برگزاری دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال اجرا بود؛ نموده و به منظور معرفی خدمات صندوق با مدیران شرکت‌های مذکور به گفتگو پرداختند.

 

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید