دونگی؛ دومین پلتفرم تامین مالی جمعی حاضر در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی (عصر امید)

  • خانه
  • اخبار
  • دونگی؛ دومین پلتفرم تامین مالی جمعی حاضر در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی (عصر امید)

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی، آقای دکتر جعفر محمدی مدیرعامل  شرکت سامانه‌نگار آتنا (برند دونگی)، با حضور در محل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم‌نامه همکاری مشترک در رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی را با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل نمود.

در ابتدای این جلسه آقایان محمدی و غلام‌زاده به تبادل نظر پیرامون نهادهای سرمایه‌گذاری در زیست‌‌بوم نوآوری کشور پرداخته و خدمات قابل ارائه به شرکت‌کنندگان، استارتاپ‌ها، صاحبان ایده، تیم‌ها و  شرکت‌های فناور، خلاق و دانش‌بنیان حاضر در رویداد ملی گام دوم را تبیین نمودند.

در ادامه این نشست تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین به منظور فعال‌سازی ظرفیت‌های شرکت سامانه‌نگار آتنا (برند دونگی) در راستای تحقق اهداف رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل گردید.

بر اساس این تفاهم‌نامه سکوی تامین مالی جمعی دونگی با طراحی فرم ارزیابی آنلاین، امکان استفاده کسب‌وکارهای حاضر در رویداد از تامین مالی جمعی، مطابق شرایط دستورالعمل تامین مالی جمعی مصوب شورای عالی بورس و اوراق بهادار و آئین‌نامه‌ها و ابلاغیه‌های سازمان بورس و اوراق بهادار کشور و فرابورس ایران را ارزیابی می‌کند. همچنین با برگزاری جلسات (آنلاین یا حضوری) تکمیلی، کسب‌وکارهای دارای پتانسیل بهره‌گیری از این ابزار را شناسایی می‌کند. همچنین دونگی به کسب‌وکارهای شناسایی شده، جهت تهیه طرح توجیهی برای پذیرش در سامانه جامع فرابورس مشاوره می‌دهد.

لازم به ذکر است مطابق این تفاهم‌نامه صندوق دانشگاه آزاد اسلامی بسترهای لازم جهت حضور شرکت سامانه‌نگار آتنا (برند دونگی) در رویداد ملی گام دوم و بهره‌برداری حداکثری این پلتفرم تامین مالی جمعی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و سایر خدمات مدنظر را فراهم نموده و برند دونگی نیز با استفاده از امکانات و ظرفیت­های مادی و معنوی خود، جهت برگزاری رویداد و حمایت از ایده‌ها، پروژه‌ها و محصولات فناورانه منتخب خود در قالب تامین مالی جمعی بر اساس تشخیص واحد ارزیابی و سرمایه‌گذاری خود تا سقف 200 میلیارد ریال در رویداد اقدام نماید.

دونگی پلتفرم تامین مالی جمعی دارای مجوز شماره ۹۸/۵/۱۰۸۸۵۷ از فرابورس ایران و تحت نظارت سبدگردان الگوریتم است؛ که کسب‌وکار‌های متقاضی تامین مالی را به سرمایه‌گذاران علاقمند مرتبط می‌کند.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید