برگزاری سومین رویداد ملی عصر امید در سیرجان با مشارکت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

  • خانه
  • اخبار
  • برگزاری سومین رویداد ملی عصر امید در سیرجان با مشارکت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، آیین گشایش این نمایشگاه با حضور رییس، معاون تحقیقات، معاون توسعه و رئیس مرکز نظارت و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، جمعی از مدیران معادن، صنایع معدنی و فلزی مستقر در استان استان کرمان و روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و خوزستان در سالن اجتماعات شرکت گل گهر سیرجان برگزار شد.

دکتر طهرانچی در همایش ملی عصر امید در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان اظهار داشت: برگزاری این رویداد عاملی است تا واحدهای مختلف دانشگاهی به خودباوری برسند و مسیر فناوری را با جدیت و گام‌های بلند بردارند و رویداد ملی عصر امید معنای جدیدی برای ارتباط دانشگاه و صنعت خواهد بود.

وی افزود: این سومین همایش رویداد ملی عصر امید در کشور است که در سیرجان برگزار می‌شود و در گام اول دانشگاه آزاد اسلامی بر محور توسعه دانش و در گام دوم به دانشگاه حل مسأله و بسترسازی برای اشتغال دانش‌بنیان تبدیل شود و معتقدیم تا دانشگاه با محیط پیرامون خود رابطه برقرار نکند، نمی‌تواند به دانشگاه حل مسأله تبدیل شود.

طهرانچی، استان کرمان و شهرستان سیرجان را مهد علم، صنعت و معدن دانست و عنوان داشت: بین صنعت و معدن رابطه هست اما صنعت طالب فن‌آوری است و دانشگاه طالب تاثیرگذاری و چون هردو از خارج علم‌شان را می‌گرفتند، یک پل را ایجاد کردیم تا صنعت و دانشگاه بتوانند در جامعه تحول‌آفرین شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور خاطرنشان کرد: شهرستان سیرجان دارای معادن غنی و صنایع فلزی است که باید کارگاه‌های کوچک در کنار صنایع بزرگ قرار گیرد و رویداد ملی عصر امید فرصتی برای شناسایی ایده‌ها و استعدادهای برتر گروه‌ها و نیز مشارکت در رشد و توسعه ظرفیت‌ها و محصولات دانش‌بنیان خواهد بود.

صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان تنها نهاد تخصصی مالی دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر مشارکت در برگزاری و اجرای هرچه بهتر این نمایشگاه و عهده‌داری عاملیت مالی این رویداد؛ ضمن حضور مستمر در طول برگزاری نمایشگاه در قالب غرفه دانشگاه آزاد اسلامی، اقدام به تبیین و ارائه خدمات صندوق به مراجعان و مدیران و کارشناسان سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های حاضر و بازدیدکنندگان در این نمایشگاه نمود.

همچنین مدیرعامل صندوق به منظور توسعه خدمات و فعالیت‌های صندوق اقدام به بازدید از غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه نموده و با مدیران عامل برخی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان حوزه معدن و صنایع معدنی و فلزی زیست‌بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی که در این نمایشگاه حاضر بودند به گفتگو پرداخت.

لازم به ذکر است علاوه بر مدیرعامل صندوق، نماینده صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سیرجان نیز در طی 4 روز این رویداد در رویداد حضور داشته و با بازدید از غرفه‌های این رویداد در قالب میز خدمت، پیرامون خدمات صندوق با شرکت‌ها و بازدیدکنندگان به گفت و گو پرداخته و اطلاعات و نیازهای شرکت‌ها و هسته‌های فناور حاضر در رویداد را ثبت نمود.

سومین رویداد ملی عصر امید به همت دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و واحد سیرجان با هدف ارائه دستاوردهای حوزه معدن، صنایع معدنی و فلزی بیش از 60 شرکت‌ و هسته فناور، نوآور و دانش بنیان زیست بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و رفع نیازهای فناورانه معادن و صنایع مستقر در استان؛ از دوشنبه ۸ الی چهارشنبه ۱1 خرداد ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان برگزار گردید.

پست قبلی
پست جدیدتر

پیام بگذارید